2022. december 29., csütörtök

Első Karácsonyunk külföldön I.

Ilyen se volt még, hogy nem Magyarországon ünnepeljük a Karácsonyt. Idén úgy hozta az Élet, hogy kisebbik lányunk és vőlegénye Kirchain városába hívott bennünket, hogy ott együtt ünnepeljünk. Mi jól kiterveztük az oda-vissza utazást, de aztán a kifizetett, és lefoglalt repülőgépjáratunkat törölték. Lett aztán másik járat, mely után csatlakozó vonatunkat törölték. A következő vonatunk túlzsúfolt volt, és ráadásul, még át is kellett róla szállnunk, hogy elérjük a végcélunkat. Röviden az oda utunk nem nevezhető életünk legjobb utazásának.  Kirchaim látnivalókban kellemes volt. Itt az első sorozatom a városkában tett első sétámból.






















4 megjegyzés:

  1. Nem irigyellek az odaútért, de a városka nagyon szép és gondolom, kellemesen teltek a napok kisebbik lányotok és vőlegénye társaságában. 🌝 Neked egy kincses bánya lehetett. 🌝

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A városka egy igazi csoda. Majd még irok róla. Nagyon figyeltem a felújitásokat, és sok jó nekem tetsző megoldást láttam Azért ott is láttam hiányosságokat. 🌝

      Törlés
  2. Micsoda kalandok ! Nem lett volna könnyebb autóval ? Bár látom a térképen, közel 1000 km és az nem kis távolság...De talán az együtt tölthető idő és a valóban kedvesnek látszó város kicsit feledteti a bosszúságokat. Ezúton is BÚÉK !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is autóval szerettem volna menni, de a CSALÁD ellenem döntött. Nem akarták, hogy én végig vezessem a hosszú utat. Majd aztán még irok az ottani élményeimről.

      Törlés