2022. szeptember 7., szerda

Életvitelem átformálása.

Régóta elhallgatott a blogom, és ennek oka van. Mondhatni életem, és életvitelem most éppen átalakulóban van. A hétvégi házam és telkem – ebben végeztem múltmentő tevékenységeimet -, eladtam. Az új házam - ezt már nemcsak hétvégiként akarom használni -, birtokba vétele folyamatban. Az ingatlanportfolióm racionalizálásának tevékenységei mellett már nem marad időm és energiám új posztok írására. Most néhány képet hoztam az eddig általam szeretett rekreációs helyemről.

Itt az előttünk levő napraforgó tábla és kilátás, amikor az új vevő megtekintette.

 

A házikó a hozzá bevezető útról.

 

Amikor a régi házból kipakoltam, akkor találtam ezt a kis albérlőt. A vevő szerint, ha a macskája kijön vele, maradhat.

 

A házban töltött utolsó éjszaka utáni hajnalon a rózsalugas.

A régi ház 28 év után elment. Az újnak a bemutatására – reményeim szerint nemsokára -, még várnotok kell. 

2 megjegyzés:

  1. Ez aztán nagy változás! Lesz most dolgod bőven...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz munkám bőven, és lesz helyem a szabadidős munkámhoz is. Sávszélességem is lesz a Home Office-hoz. Egyelőre úgy látszik, hogy jövő nyárra leszünk készen, de nem akarjuk elkapkodni, és mesterembereket is nehéz találni a szakmunkához.

      Törlés