2021. szeptember 18., szombat

Felszabadultan

Most úgy látom, hogy ma délután végre fesztelen érzem magam. Meg is fogadtam, hogy ezt most le is írom. Eddig három fronton harcoltam, most végre az egyik harcvonalat lezártam. Holnap nyugodtan, és felkészülten megyek klumpafaragás bemutatót tartani. Hét elején még gondolkodtam a lemondáson, de aztán sikerült minden problémát megoldani. Most már minden hozzávaló szerszám a csomagtartóban. Remélem a sok előkészület nem volt hiábavaló, és a jövő héten a bemutatóról egy fényképes összeállítással tudok majd jelentkezni.

Mára csak egy képet hoztam. Klumpafaragó szerszámaim sorakoznak a bevetésre. 



2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újra itt vagy. :)
    Szép rendben várják a szerszámok a bemutatót, ahogy elnézem, elég sok szerszámra van szükséged.
    Sok sikert kívánok, legyen nagyon hasznos a holnapod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságokat. Bejött :-) Jól éreztem magam, tapasztalatot szereztem. Ha még hívnak hasonlóra, biztosan kevesebb felkészülést igényel.

      Törlés