2020. december 7., hétfő

Hajnali séta az Andrássy úton

Már egy ideje esténként az Andrássy útra vágyom az ünnepi díszkivilágítás miatt. Itt lakom húsz méterre a kivilágított úttól, és még egy kutyám sincs, hogy kivigyem sétálni. Macskánk ugyan van, de akárhogy tanítom nem hajlandó ugatni. Mire megtanul a macskám kutyául vége lesz az ünnepi időszaknak. Szerencsés voltam hétfő hajnalban. Feleségem első vendég lehetett a fodrászatban, és én elkísérhettem. Odafele menet az első szakaszon nem égtek az ünnepi fénysorok a fákon. Aztán egyszer csak a következő kereszteződésnél felkapcsolt. Mozgásérzékelőt kapott az ünnepi díszkivilágítás, így aztán a kijárási tilalom idején nem ég folyamatosan. Micsoda luxus, ketten kaptunk egy ragyogó ünnepi fényárban úszó sétányt. Visszafele kattintottam néhány képet is, mert véletlenül nálam volt a fényképező gépem.






4 megjegyzés:

  1. "Macskánk ugyan van, de akárhogy tanítom nem hajlandó ugatni." - ezen nagyot nevettem ☺️ tulajdonképpen alig van idő gyönyörködni a karácsonyi díszkivilágításban, mert ugye 8-kor már otthon kell ülni.
    Régen akkor pezsgett legjobban az élet ezeken a helyeken.

    Itt dettó úgy van, néha ránézek a webkamerára ami a Nagytemplom előtt van és rossz látni a kihalt teret, utcát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valójában fölösleges volt idén a karácsonyi díszkivilágítás. Helyette itthon igyekszem kialakítani, rendezni egy kis ünnepi hangulatot, ha karanténban kell töltenünk ezeket az ünnepi heteket.

      Törlés
  2. Ügyes...mozgásérzékelős lámpa. :-) De legalább ezen az egy helyen elkezdték a spórolást. Amúgy sajnos a magasból (=ISS) nézve katasztrofális a fényszennyezés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mozgásérzékelős spórolás nekem is tetszett. Valószínűleg az Andrássy út lakóinak is jót tesz.

      Törlés