2020. szeptember 14., hétfő

Pilisszentivánon az újrafestett kálvária képek szentelő miséjén jártam.


A napok 24 órából állnak. Sajnos, de mégis olyan sok minden belefér ebbe a 24 órába. Az utóbbi hónapokban munkanapokon nyolc óra hosszánál tovább dolgoztam. Ezekbe a munkanapokba belefért a munka mellé felségem informatikai támogatása. Bővítettem a család internetelérését. Lakásfelújítás is volt. Nagyon sok minden belefért, csak a bogomra maradt kevés idő.

Pontosabban fogalmazva gyűlnek a bloghoz az alapanyagok, könyveket olvasok, veszek, gyűjtök, barkácsolok, felújítok, restaurálok, járom az országot, hogy anyagot hozzak. Az írás, és publikálás a blogon elmaradt. Legalább is a saját blogomon.

A Csendhegyek blogra hoztam a Pilisszentiván felújított kálváriájáról képeket. Itt meg is tekinthetőek.

Aranyos Fodorkának már nyolc éve besegítek a kálváriák fotózásba. Amikor olvastam, hogy Pilisszentivánon elkészültek a stációk festésével rögtön elhatároztam, hogy elmegyek fényképezni.


Könnyen útba ejthettem a hétvégi házba menet, mindezt úgy, hogy a szabadtéri átadó misén is részt tudtam venni.

A miséről és a kápolna belsejéről is készítettem néhány képet. Elvből a csendhegyekre csak a stációkat és a kálvária természeti környezetét bemutató képeket teszünk. Itt a saját blogomon most néhány képpel illusztrálom is ezt a felemelő eseményt.









2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy elkészült itt egy kálvária. Az oszlopok - vacak állapotban - régóta álltak már, most végre rendbe lett téve minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszéltem a helyiekkel, és azt mondták több napig dolgoztak rajta. A fenyvest is meg kellett tisztítani a veszélyes száraz kálvária fölé nyúló ágaktól. Az oszlopok képtartó helye is különböző méretű és lakú volt. Ez megnehezítette a helyreállítást.

      Törlés