2024. október 13., vasárnap

Szíves hétvége

 

Hétvégi programot egy születésnap ünneplésével kezdtük. Erre az ünnepeltnek sütöttem egy Véméndi olajos kuglófot. Egy kicsit szomorúak voltunk, hogy a számok felírása és a szívecske nem túl jól sikerült.

Aztán vasárnap a bolhapiacról hazafele jövet a szokásos Lövölde téren levő kirakat-galéria előtt megjegyeztem, hogy a művész is egyedi félresikerült szívekkel rakta teli a kirakatott.

A kiállítás ismertetője szerint, ezek mikroszkopikus pollenek. No, erre én nem gondoltam.

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek a szeretettel készült számok és szívek. Anyukám is mindig írt a születésnapi tortámra. Az sem volt tökéletes, de én szerettem. Rá emlékeztet a képen lévő tortád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ajándékozott is örült a tortának, és az ötletünknek, hogy az ünnepelt életkorát három részösszegben írtuk fel. Szerencsére hamar elfogyott, és mindenki dicsérte az ízét. Ezért csak fényképen maradt meg, hogy a felirat olyan "rondára" sikeredett.

      Törlés