2022. január 30., vasárnap

VILLÁMLÁTOGATÁS

Mai nap úgy terveztem bolha piacozok egy jó nagyot. Aztán neki is indultam 10 körül, hogy majd meg-megállok, fényképezek, jó sokat nézelődök, beszélgetek majd a bolhapiacon. Aztán… Egészen jól indult a Nagymező utcában megálltam fényképezni, mert nagyon tetszett a Mexikói étterem kerthelyiségének kerítésére festett street art mű.








A képeket én készítettem róla, a művet alkotó további dolgait megtaláljátok itt: https://baloghattila.art/. Azután a piacon több volt az árus, mint a vásárló, de még így sem voltak ott az én kedvenc eladóim, akikkel beszélgetni szoktam a piacon. Így aztán a fél naposra tervezett kiruccanásom tényleg csak villámlátogatásra sikeredett. Sebaj. Most - még januárban -, legalább írogatok a blogomra.

3 megjegyzés:

  1. Tetszik nekem ez a kerítés! Ezért a szokatlan díszítésért már megérte útra kelni. (Kibicnek semmi sem drága.) :)
    Ilyen nagy szélben, csoda, hogy volt valaki azon a piacon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kerítés mellett először elmentem, aztán megfordultam, és úgy gondoltam le kell fényképezni. Budapesten ritkán látni ilyen színes kerítést. Nálunk, a tetőtérben félelmetes a szél hangja, ahogy a kémények és tetősíkok között süvít. A járdán a házak között alig éreztem, és hallottam. Jobb is volt ott kint lenni, mint a lakásban maradni. :-)

      Törlés
  2. Tudathasadásos vagyok a falfestésekkel...Van ami és van ahol tetszik, másutt meg nagyon tudom utálni. És valljuk be, azért van különbség az alkotások között - nem is kicsi. Ami ronda, az ronda....

    VálaszTörlés