2021. február 5., péntek

Tanösvény átadás

Két éve, hogy elindult az országos német nemzetiségi tanösvény készítés projektje. A feleségemet kérték fel, hogy a teamben legyen benne. Én meg csak a sofőr szerepét vállaltam. Feleségemet a Budapest-Baja- Pécs-Mecseknádasd – ez csak a négy legtöbbször látogatott helyszín -, projekt helyszínek között kellett szállítanom. Aztán persze szép lassan bővültek a feladataim. A két év alatt archív dokumentumokat, képeket szkenneltem, fényképeket készítettem, és tárgyakat restauráltam a tanösvényhez. A két év alatt aztán a sok befektetett munka meghozta a gyümölcsét, és tanösvény már a múlt év őszén elkészült. Ezzel részünkről a projekt befejeződött.

Az elkészült tanösvény aztán - a vírushelyzetre való tekintettel -, átadásra sem került. Az idei évben virtuális átadása megtörtént. Aki kíváncsi itt megnézheti, miről is szól ez a tanösvény.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és igazán kár, hogy nem lehetett méltóan ünnepelve megnyitni/felavatni. Kissé hiányolom, hogy a te munkád sehol még csak csendben sincs megemlítve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kis filmben nem lettem megemlítve, de a kísérőfüzetben nekem is köszönetet mondtak. Majd még fogok írni, és hozok saját képeket. Az biztos, hogy egy valóságos átadás hatásosabb lett volna, de legalább át lett adva...

      Törlés