2020. november 29., vasárnap

Egyre közelebb

 

Amikor elővettem a blogom jegyzettömbjét, megdöbbenve tapasztaltam, hogy már két hete nem nyúltam hozzá. Gondolatban nagyon sokszor írtam, terveztem az új posztokat. Valóságban? … Sokat  dolgoztam, és készültem az ünnepekre. Az idei év lesz az első, hogy nem jön össze a lakásban a család.

A szombati piacon döbbentem rá, hogy vasárnap már Advent első vasárnapja. Erre a termelői piacon tojásokat áruló eladó figyelmeztetett.

A tojások mellé vigyen még zöld tiszafa ágakat is. Higgye el, ezek jövő tavaszig kibírják, és nem hullatják levelüket! – Ajánlgatta a csokorba kötött zöldeket.

Én szót fogadtam. Ma délelőtt előszedtem minden kelléket, hogy összeállítsam az Adventi koszorút. Most ilyen lett. Már csak a család hiányzik, hogy együtt gyújtsuk meg vasárnap esténként a közös asztalnál!


Reménykedem, hogy virtuálisan összejön. A számítógépünk eltört monitora kicserélve.. A meghibásodott régi számítógépünkről a családi archívum képei lementve…

2 megjegyzés:

  1. A törött monitorral nem dicsekedtél (vagy én nem látom?) És bizony a blogod mostanában elég "csendes"....Hacsak kétszeres fizetést nem kapsz, nem kell kétszer annyit dolgozni, mint amikor a munkahelyedre jártál !!!
    "Az élet elfut, vissza sose fordul" - nem én mondom, Petrarca mondta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "A baj nem jár egyedül."- szokták mondani, és nálunk volt bőven ami elromlott. Decemberben sok megmaradt szabadságomat kell kivenni, így akkor biztos jut időm a blogra is. A három felkiáltójeles mondatodat, igyekszem betartani. Nehéz a Home Office-ban a munkaidő lejárta után nemet mondani:-(

      Törlés